vrijdag 10 november 2017

Stampin with Liz Design: Garden Girl Card!

Gisteren kwam er al een kaartje op mijn blog voorbij waarbij ik de nieuwe Stampin' Blend Markers heb gebruikt. Ze kleuren werkelijk geweldig en ben dan ook zeker nog niet uitgespeeld! Vandaag dan nog een kaartje die ik ingekleurd heb met deze markers!

You saw a card coming by on my blog yesterday on which I used my new Stampin' Blend Markers. They colour so perfectly that I would like to show you another card today, coloured with these markers as well!



Ik heb de Garden Girl set al zo vaak in mijn handen gehad, maar eigenlijk kwam ik er niet veel verder mee. Voor mij zat dat op het inkleuren vast. Buiten Stampin' Up zie ik natuurlijk ook veel prachtige kaarten voorbij komen en soms zijn het werkelijk prachtige kunstwerkjes wat betreft inkleuren. Ik vond mijn kleuren daar nooit aan tippen en heb de set daarom een beetje laten liggen. Met de markers ben ik met frisse moed begonnen en voila, ik vind het meisje helemaal geweldig geworden! 

I've had the Garden Girl set in my hands so many times, but I never got to a card. Outside Stampin' Up I see a lot of other great cards too sometimes and some are really just peaces of arts, so beautifully coloured. I never came anywhere close and guess I didn't use this set for that reason. But with the markers I couldn't wait to give it a go and voila, I'm in love with this Garden Girl!


Wellicht komen de kleuren van het meisje je bekend voor. Ik ben echt nog een beginner wat betreft kleuren met markers en heb een prachtig voorbeeld van Paula Dobson voor het inkleuren gebruikt. De basis van deze kaart is van Crumb Cake Cardstock, met daar voorop een stukje Design Papier. Ik heb Whisper White Cardstock gebruikt voor het meisje en de achtergrond. Deze is ook ingekleurd met de markers. 

You might recognize the wat his girl has been coloured. I'm still a beginner at colouring with markers and I've used an amazing example from Paula Dobson to start my colouring. The base of this card is from Crumb Cake Cardstock, with on top of that a piece of Design Paper. I've used Whisper White Cardstock to colour the girl and the background, which I also used my markers for.


Deze kaart zend ik graag in naar de challenge bij TGIF Challenges die vanochtend van start is gegaan. Altijd leuk om mee te doen!

I'd like to send this card in to the new challenge at TGIF Challenges, that started this morning. Always fun to play along!



Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!


Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit en zo mooi ingekleurd. Echt super tof.
    Twee vrije dagen in het vooruitzicht, dus ga morgen ook aan het kleuren. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo, ah, this card is amazing. You are a Stampin' Blends Color Queen! Thanks for linking up with our sketch challenge this week at TGIF. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx! Lol, I wouldn't call myself a Color Queen, but it turned out great for a first time! It's the markers, lol, they make it easy!

      Verwijderen