dinsdag 6 juni 2017

Stampin with Liz Design: Wood Words Card!

Ik kan door zo van balen, een prachtig weekeind met prachtig weer gehad, de kinderen een dag vrij vandaag en dan val je toch weer in een herfstdag terecht.. Wat een regen valt er weer zeg, dus geen paarden vandaag en heerlijk de tijd dan maar om te knutselen. Maar van al dat mooie weer de laatste tijd, wordt je toch wel een beetje verwend!

What a bummer, after a fun weekend with great weather, today it's a day of school for the kids and than you get Dutch Autumn weather.. Lots of rain today, so now horses, but a lot of time to create. But with all great weather lately, I guess you just get used to it!


Dus dan een kaartje, en hoe leuk met een nieuwe set! De Wood Words set is wel één van mijn favorieten uit de nieuwe catalogus. Al heb ik net mijn bestelling binnen van Stampin' Up met nog veel meer nieuws!

So a card than today and how uch fun to use new products! The Wood Words set is one of my favourites from the new catalog. Although I just received my new order from Stampin' Up with loads more new goodies!


Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch die je vind in de lopende challenge bij Global Design Project deze week.

I made this card with the sketch in mind which you can find in this weeks challenge at Global Design Project.


Eigenlijk een hele simpele kaart, check onderstaande product list voor de gebruikte materialen. Ik duik snel in mijn nieuwe spulletjes, hebben jullie mee besteld? Dan komt jouw bestelling er zo snel mogelijk aan! Heb je niet mee besteld, maar wil jij ook graag nieuwe producten ontvangen? Bestel dan mee met mijn tweede verzamelbestelling (bij voldoende interesse) op 15 juni, of indien je niet in de buurt woont, natuurlijk op ieder gewenst moment! Bestellen bij Stampin with Liz Design is vanaf € 60 verzendkostvrij!

A very simple card actually, chech out the product list below to see which products I used.


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!




Product List

7 opmerkingen:

  1. Jouw kinderen ook al studiedag vandaag? Er zijn veel scholen die er vandaag een dag aangeplakt hebben voor de kinderen. Mijn dochter is ook vrij!
    Mooi kaartje heb je weer gemaakt, vooral de kleurencombi spreekt me erg aan. Ik ben ook aan het wachten op mijn nieuwe spulletjes....zin in! Wat dat betreft...vind ik het niet erg als het wat slechter weer is hoor. Goede reden om met die spullen aan het werk te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoorde het idd van veel scholen, maar wel handig, lekker lang weekeind. De jongste is hier zelfs de hele week vrij, de oudste dan weer niet, helaas, haha, heel handig.. Omdat groep 8 op kamp gaat, gaan de juffen van de onderbouw mee. Maar wel gezellig, alleen een keer met de jongste samen. Hopelijk jij ook snel jouw spulletjes!

      Verwijderen
  2. Prachtige kleurencombi en wat een ontzettend mooie kaart heb je ermee gemaakt, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, great design Liz. The best card I've seen with this stamp set. Awesome. Thanks so much for sharing your talents and joining in with this week's Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Bij ons hadden de lagere school kinderen vrij tot donderdag!! Daarom gingen we gisteren op uitstap.

    BeantwoordenVerwijderen